sâmbătă, 8 ianuarie 2011

"ziua perfecta."

dupa cum spune titlul, astazi trebuia sa fie o zi perfecta. mergeam cu 3 prieteni la patinoarul din cismigiu. totul a fost ok pana cand am intrat pe patinoar, iar unul dintre ei a pus botul ca nu ii mai vorbeam (ma suparase) . eu am patinat singura pentru ca ceilalti 2 prieteni il alergau sa vada ce are.:-@. cand am plecat mi s'a reprosat ca am distrus ziua, ca ma supar prea repede, etc. [blah, blah, blah] cum am iesit din autobuz le'am spus pa si am plecat. cel mai bine:-j. dupa am primit 100 de mii de apeluri sa ma intorc. bineinteles ca nu m'am intors >:)
deci, aceasta zi e planuita de mult si trebuie sa fie perfecta. dar a fost oribila.. :-j. nu ma prea asteptam..
oricum. au fost si cateva lucruri bune: baieti destul de draguti pe acolo =p~ iar dimineata a venit curierul cu ghiozdanul meu Element =p~
astazi mi se pare ca s'a potrivit versul asta
"So sweet caress never long to last." [Epica - Illusive Consensus]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu