vineri, 7 ianuarie 2011

First post.

Heii.
asta e primul meu blog, deci nu sunt prea experimentata. ( de fapt, am mai avut unul inainte dar l'am inchis dupa doua zile)
l'am facut pentru ca imi place sa vorbesc, poate prea mult si sa sheruiesc linkuri cu melodii <3 si poze, compuneri, poezii. :D
so..
in acest blog o sa gasiti mai de toate. chestii interesante, va fi si un fel de jurnal de'al meu, muzica preferata si versuri. :)

Astazi o sa postez o compunere proprie. Dar ca sa o intelegeti trbuie sa va spun si de ce am scris'o...
Acum 7-8 luni am cunoscut un baiat. A fost ceva gen 'dragoste la prima vedere'. Era prima data cand il vad desi era in aceeasi scoala cu mine. Am simtit ceva special la el... Eu fiind mai rusinoasa, am rugat o colega sa afle cate ceva despre el... il chema "BEEP!" si era era in clasa a 8-a. Ea a facut rost de id-ul lui de mess, l'am adaugat si am inceput sa vorbim, sa vorbim si iarasi sa vorbim. Cam non-stop. Dupa ceva timp, el a recunoscut ca ma place de ceva timp iar atunci i-am spus si eu. Desi eu eram clasa a 6-a si el a 8-a am fost impreuna, pentru nu mai mult de doua saptamani. El este genul de baiat care nu se implica prea mult in relatii... ceea ce pe mine ma facea sa cred ca nu tine la mine. Asa ca in urma unei neintelegeri ne-am despartit.
Vacanta de vara a fost un chin pentru mine, poate si pentru el. Am cazut intr-un fel de depresie si greu am iesit din ea...
Desi am incercat sa il uit, sa cunosc un altul, nu a fost posibil. Si uite asa am tinut-o pana in primele saptamani de clasa a 7-a. Atunci, el si-a facut facebook. Mi-a vazut profilul si a inceput sa vorbeasca din nou cu mine. :-@ Si uite asa am mai fost impreuna de 3 ori. Ba nu mergea, ba aveam treaba, ba nustuce' . De ultima oara cand ne'am certat eu nu i'am mai vorbit, nu ca el ar fi incercat sa vadaca daca mai traiesc. :-j
Si uite asa mi-a venit sa compun si eu ceva, ca doar e la moda :)) Prin ea am reusit sa imi exprim sentimentele pe care nu le aflase nimeni, nici macar el. :(

I'm sick of crying for you, of thinking about you and of you kidding. I love you more than you can imagine, you don't know this ... or you just don't understand. I feel like i'm dead. And I'm sick of being so happy that you say hello to me 1 time per year and crying when you just sign out. I'm sick of you telling me that this will not work and you don't wanna hurt me. I'm sick of you sending me kisses and hearts with no sense. I'm sick of me not knowing what you think and of my friends telling me that you're not serious. I am so sick of me taking lots of pills just to get away. I AM SO SICK OF YOU DESTROYING ME AND MY LIFE


Stiu ca nu e minunata dar e scrisa din inima. So..sper ca v'a placut. Daca mai am inspiratie o sa mai fac.

xoxo,
Anna :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu